Proč byla moje platba zamítnuta?

Pokud se Vám nepodařilo zakoupit VIP členství pomocí kreditní karty, zkontrolujete prosím následující:

  • Podporujeme pouze následující kreditní karty: Visa a MasterCard

  • Ujistěte se, že jste správně zadali své údaje a nenechávejte mezery mezi čísly.

  • Dbejte na správné odeslání 3-místného kódu CVV ze zdaní strany své kreditní karty.

  • Máte dostatek prostředků na Vaší kartě? Mějte na paměti, že celé VIP členství se hradí jednorázově a ne v měsíčních splátkách.

  • Je kreditní karta, kterou používáte, stále platná? Ujistěte se, že její platnost nevypršela nebo že karta nebyla deaktivována.

  • Povolila Vaše banka tento typ platby? Obraťte se na svou banku nebo poskytovatele kreditní kartya ujistěte se, zda nedošlo k zamítnutí transakce.

Pokud platba přesto stále neodešla, kontaktujte náš Zákaznický servis.

Z bezpečnostních důvodů nám neposkytujte kompletní informace o Vaší kreditní kartě, jelikož platbu nemůžeme provést za Vás.