Jak můžu kontaktovat Zákaznický servis?

Můžete nás kontaktovat od pondělí do pátku, 9:00 – 18:00. Náš Zákaznický servis můžete kontaktovat:

  • Kontaktním formulářem uvedeným v naší Nápovědě

  • Dopisem zaslaným na adresu:

    Zákaznický servis
    Spark Networks Services GmbH
    Kohlfurter Strasse 41/43
    10999 Berlin
    Germany 

Vážený zákazníku,

Abychom vám mohli odpovědět na vaše otázky rychleji, doporučujeme vám nejprve nás kontaktovat prostřednictvím našeho kontaktního formuláře. Pokud nás kontaktujete běžnou poštou, mějte prosím na paměti, že může dojít ke zpoždění v naší době odezvy.

 

Odpovídáme na každý dotaz, který obdržíme a vždy se snažíme reagovat, jak nejrychleji je to možné.

Prosíme, dodržujte tato pravidla, abychom Vám mohli co nejrychleji a nejefektivněji pomoci:

  • Když pokládáte dotaz, ujistěte se, že uvedete e-mailovou adresu použitou při registraci. Můžete také uvést svůj bezpečnostní kód, který můžete najít po kliknutí na ikonu menu - Můj účet - Osobní údaje.

  • Vyberte jedno z témat, se kterým souvisí Vaše otázka. Takto můžeme rychleji rozpoznat, čeho se Váš problém týká.

  • Prosím uveďte co nejvíce detailů. To zaručí, že budeme moci jednat okamžitě, jelikož již budeme mít všechny informace potřebné k řešení Vašeho problému.

  • Pokud se potýkáte s technickým problémem, prosíme připojte ke svému dotazu i snímek obrazovky, kde se daný problém vyskytuje, a to včetně všech detailů, které vedly k jeho výskytu.

  • Jakmile kliknete na Odeslat, obdržíte automatickou zprávu obsahující číslo Vašeho požadavku.