Jak můžu kontaktovat Zákaznický servis?

Můžete nás kontaktovat od pondělí do pátku, 9:00 – 18:00. Náš Zákaznický servis můžete kontaktovat:

  • Kontaktním formulářem uvedeným v naší Nápovědě

  • Dopisem zaslaným na adresu:

    Zákaznický servis
    Spark Networks Services GmbH
    Kohlfurter Strasse 41/43
    10999 Berlin
    Germany 

Odpovídáme na každý dotaz, který obdržíme a vždy se snažíme reagovat, jak nejrychleji je to možné.

Prosíme, dodržujte tato pravidla, abychom Vám mohli co nejrychleji a nejefektivněji pomoci:

  • Když pokládáte dotaz, ujistěte se, že uvedete e-mailovou adresu použitou při registraci. Můžete také uvést svůj bezpečnostní kód, který můžete najít po kliknutí na ikonu menu - Můj účet - Osobní údaje.

  • Vyberte jedno z témat, se kterým souvisí Vaše otázka. Takto můžeme rychleji rozpoznat, čeho se Váš problém týká.

  • Prosím uveďte co nejvíce detailů. To zaručí, že budeme moci jednat okamžitě, jelikož již budeme mít všechny informace potřebné k řešení Vašeho problému.

  • Pokud se potýkáte s technickým problémem, prosíme připojte ke svému dotazu i snímek obrazovky, kde se daný problém vyskytuje, a to včetně všech detailů, které vedly k jeho výskytu.

  • Jakmile kliknete na Odeslat, obdržíte automatickou zprávu obsahující číslo Vašeho požadavku.